Studenten van de studie International Leisure Management aan NHTV in Breda doen onderzoek naar het imago van Tilburg en het Incubate Festival. Hiervoor hebben zij een enquête opgesteld om uit te vinden hoe de inwoners van Tilburg de stad zien.
De studenten, die samen de projectgroep ‘Invest2Gate’ vormen, zijn dit onderzoek gestart in opdracht van Incubate Festival. Het doel van het onderzoek is om uit te vinden wat het gewenste imago voor de stad Tilburg is volgens de gemeente en wat inwoners van het imago van Tilburg vinden. De projectgroep zal proberen om de verschillen tussen wens en werkelijkheid duidelijk te krijgen en om de gemeente en Incubate advies te geven om hier wat aan te doen.
Meedoen aan de enquête kan via de volgende link: Enquête Imago van Tilburg.
1 reactie
Voeg die van jou toe →Hopelijk gaan de gemeenteraad, het bedrijfsleven en anderen die betrokken zijn bij de citymarketing voor Tilburg de conclusies en aanbevelingen van dit onderzoek niet gebruiken.
Een dergelijk DIGITAAL onderzoek zal namelijk beslist niet representatief zijn voor alle Tilburgers (van 18+). Ook zal het taalgebruik (HBO/Academisch) vaak leiden tot het niet beantwoorden van bepaalde vragen, het afhaken tijdens het beantwoorden van de vragen en/of het scoren op de “middelste” antwoordmogelijkheden.
RBr (onderzoeker; specialisatie imago-onderzoek)