Tilburgse Voedselbank start unieke Facebook actie “Sneak Preview”

Harry KiwitzDe Tilburgse Voedselbank zal morgen, vrijdag 3 april 2015, beginnen met een unieke actie om het haar cliënten prettiger te maken. Namelijk een wekelijkse “Sneak Preview”.

In de loop van de week zal er op de Facebook-pagina een greep uit de producten te zien zijn die op vrijdag (de dag waarop de voedselpakketten worden uitgedeeld) zullen worden verstrekt. Alle cliënten krijgen een kaartje waarop de Facebook-pagina vermeld staat die zij kunnen ‘liken’ om toegang te krijgen tot de Sneak Preview.

De reden van dit initiatief is dat de inhoud van de pakketten grotendeels bepaalt wat er de daaropvolgende week gegeten wordt. Men kan door de verstrekte voorkennis rekening houden met verdere inkopen. Op deze manier worden de Sociale Media optimaal benut om het de cliënten prettiger te maken.

De Facebook-pagina luidt: Stichting Tilburgse Voedselbank

Geef een reactie