Kruikenstad heeft een nieuw jasje. De Carnavalsstichting Tilburg (CST) heeft op woensdagavond 23 september een nieuwe huisstijl en nieuw logo gepresenteerd tijdens de feestelijke collegevergadering van de Carnavalsstichting Tilburg.
Beide dragen het karakter van Kruikenstad anno 2015 uit: trots, toegankelijk en transparant. De welbekende kleuren staan voor de beleving die álle Kruiken en Kruikinnen met elkaar verbindt. Samen groen-‐oranje!
Natuurlijk blijft ook in het nieuwe logo de Kruikenzeiker het vertrouwde symbool van Kruikenstad. Daarnaast heeft ontwerpster en échte Kruikin Lieke Bogaert de K van Kruikenstad prominent laten terugkomen. Hiermee wordt Kruikenstad in de nieuwe huisstijl sterk benadrukt, daar waar voorheen de Carnavalsstichting Tilburg in het beeld centraal stond. Bovendien krijgen alle evenementen die vanaf 11 november 2015 worden georganiseerd eigentijdse en herkenbare logo’s in de nieuwe huisstijl.