
Het ‘middeleeuwse’ vakantiepark van de Efteling, ‘Bosrijk’ bestaat nu net een jaar en heeft al meer dan 60.000 bezoekers getrokken. Dat meldt Bart de Boer, Voorzitter van de Directie van de Efteling:
“Jarenlang koesterde de Efteling de wens een meerdaagse verblijfsbestemming te worden en nu zijn we alweer een jaar verder. Een prima eerste jaar kan ik zeggen. Zo hebben wij dit eerste jaar met name de Nederlandse markt (85%) mogen verwelkomen. Jonge gezinnen, veelal met opa’s en oma’s, brachten een bezoek aan Efteling Bosrijk”
“Efteling Bosrijk is geen gewoon vakantiepark, de beleving die de gasten hier meemaken moet doorverteld worden. Dat heeft tijd nodig en we zijn dan ook ontzettend trots op de hoge gastbeoordelingen (9,2 gemiddeld) van websites als Zoover.nl”, aldus Bart de Boer. Ook zakelijk gezien is het park een succes. “Zo worden de 8-persoons Boshuysen regelmatig ingezet voor heisessies en kozen bedrijven als Akzo Nobel, Heijmans, de Rabobank en Adidas voor Efteling Bosrijk met hun zakelijke bijeenkomsten”
Recente reacties