donderdag 25 april 2024

2 gedachten over “Horeca krijgt de ruimte, maar het wordt ’trial and error’

  1. Proefs ondervindelijk ben ik de laatste week 2 maal met de voor enkele bekende FIETSTAXI vanuit Station cs naar een Tuinlokatie op Piushaven gereden . Was benieuwd hoe dat gaat < Er was echt geen door-komen aan KorteHEUVEL gestremd Heuvelring 1 baans wordt klemgereden door tegen op komend jong Fietsverkeer /soms Bromverkeer . Geen afslaandverkeer op PIUSPlein tot aan Koopvaardij straat TSJA en dan nog opletten niet te worden door voorbij razend AUTO verkeer . Gelukkig is mijn Fietstaxi chauffeur een van het STANDvastige en bracht mij op Eindlokatie Stadstuin Piushaven ; en dat is fijn < Wel even konstateren dat ook daar 5-6 autos stonden naast een Aantal Fietsers . Wat is slim dan ;de eigen BENEN-wagen mischien ;echter die is wat versleten aan het raken . Maar op de FIETS nu TEN dage NEE dat riskeer ik NIET . Mischien nog eens ELECTRISCH transport langx de Piushaven in RAIL verbinding tot aan PORTA AGORA steiger dan ?

  2. LIJKT me sowieso niet echt aantrekkelijk om aan dit VEROVERINGS spel mee te gaan doen << Korte Heuvel ; maar een strookje van 3 tot 3.5 meter over om Voetgangers en Terras types te LOZEN <<< geen ENKELE OPLOSSING VOOR DOORGAAND fietsverkeer vanuit Oost aangbpden ;wellicht omdat die er niet is << Of via de Veemarktstraat dat fdooloopt bij werkzaamheden bij Rotonde Vreedeplein of via Zuid via Hoogvennestraat tot Piusplein . TSJA wat zou de ENFB er aan doen ? Waarschijnlijk heel Centrum TB vermijden en via Ringbaan zuid proberen te gaan < Nee met al markeringen en omleggingen wordt het een soort KERMIS achtig Lunapark dus <

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *