donderdag 28 maart 2024

4 gedachten over “Tracé Snelfietsroute Tilburg-Breda vastgesteld

  1. echt heel raar om een nieuw stuk fietspad aan te leggen langs de campenhoefdreef waar wat veiligheid betreft altijd veel auto’s rijden en vaak ook te hard!
    waarom wordt er niet gekozen om (net als in andere gebieden) het bestaande fiefspad te gebruiken.
    Kortom als je gebruik kunt maken van een bestaand pad dat aan alle eisen voldoet en zelfs veiliger is omdat daar geen gemotoriseerd verkeer aanwezig is
    gebruik dit dan ook.
    In dit geval is het fietspad in het reeshofpark toch ideaal om te gebruiken ligt parallel aan het aan te leggen pad is breed van asfalt en daar is verder geen verkeer en er hoeven dan ook minder bomen gekapt te worden.

  2. Tilburg is zeker het hart van Brabant?
    F261 heet toch de snelfietsroute Tilburg-Waalwijk.
    Alle snelfietsroutes in Brabant dienen Tilburg als vertrekpunt te benoemen.
    Zeer waarschijnlijk heeft de benoeming van het tracé Breda-Tilburg te maken met de participatie/ inbreng/ bemoeienis van de huidige “Breda University of Applied Sciences”, de voormalige NHTV.
    Het moet overigens niet gekker worden met al die vertalingen.
    De betreffende (master)studenten worden door hun lectoren/studiebegeleiders op het spoor gezet om Breda centraal te stellen?
    Breda wil zich (inter)nationaal profileren?
    Het Breda International Airport is al een begin (een grasbaan, niet eens geasfalteerd)!

  3. Waarom heet deze fiets route “Breda – Tilburg” en niet TILBURG- Breda ??? Waarom moeten die “kakkers” meestal als eerste genoemd worden ?? Laat je toch niet zo “misbruiken” Tilburgers, zei onze nieuwe burgemeester niet we moeten TROTS op onze stad dus begin er maar aan om vooraan te willen staan !!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *