zondag 21 juli 2024

2 gedachten over “Marc Meeuwis volgt Pieter de Jong op als directeur Citymarketing

  1. Citymarketing betekent dus gewoon dat mensen elkaar een veel te dik betaalde overheidsbaan toeschuiven. Als je na een jaar ongeschikt blijkt te zijn, wordt je daar niet op afgerekend, maar krijg je gewoon een volgende dikke baan uit de overheidsruif. Iemand anders met totaal geen ervaring neemt vervolgens jouw baantje over. Ja, want stel je toch voor dat Tilburg niet aan citymarketing zou doen, dan weet heel Nederland toch niet meer wat een bruisende culterele stad dit is?
    Citymarketing is wat al die commerciele en culturele actieve mensen in Tilburg zelf best wel kunnen doen. Daar hoeven ze echt geen groep dik betaalde ambtenaren in een citmarketingteam te hebben. Geef dat geld uit aan de initiateven die de laatste jaren zijn wegbezuinigd. En initiatieven die telkens vanuit de basis weer opgroeien.

  2. Ik ben erg benieuwd of binnen de citymarketingvisie het honoreren
    en ondersteunen van culturele initiatieven valt die in Tilburg al spontaan levendig bestaan maar niet gesubsidieerd een onzekere toekomst tegemoet gaan als ze niet serieus genomen worden als verrijkend voor onze stad .Ik noem er twee :Kunstmaan en de Boemel.
    Heb alsjeblieft oog voor deze culturele ondernemers die hun nek uitgestoken hebben,al jaren publiek trekken maar geen ondersteuning krijgen van de gemeente !

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *