donderdag 28 maart 2024

9 gedachten over “Corona vaccinatielocatie in het Willem II stadion

  1. Gisteren geprobeerd om een afspraak te maken in willem 2 stadion voor mijn oom. In tilburg voorlopig geen plaats. In Den Bosch waren nog enkele plaatsen. Ik gaf aan dat mijn oom niet naar Den Bosch kan omdat hij alleen een fiets heeft. Dan moest hij maar met de trein naar Den Bosch. Mijn oom heeft een TIA gehad en weet het allemaal niet meer zo goed. Hoe dan? over enkele weken maar weer bellen zeggen ze.
    Het is allemaal slecht geregeld voor de ouderen.

  2. Waarom kunnen tilburger wel in den Bosch en Breda gevaccineerd worden
    En niet in tilburg
    En dan waarom sturen ze brieven rond met dat je kunt aanmelden en als je belt klopt er niks van
    Een grootte rotzooi
    Als ik val lig ik bijna in het willem 2 stadion en ze sturen je maar overal naar toe
    Snap de GGD dat de normale mens het niet meer begrijpt

  3. ben ook boos heb al3x gebeld voor vacciantieprik heb voorjaar hart operatie gehad jaar er voor rug moet nog een rug kan niet goed lopen maar ze zeggen dat er geen vacciatie genoeg is waar om in anderen locaties wel
    ben erwel boos om heb parkson waar om moet je dan naar anderen stad ik zou zo graag geprik worden
    een beetje vrij heid hetis gewoon belachelijk dat dat in tilburg niet kan wel voor alle maal griep spuit
    ik wacht maar af maar zal vogende week een afspraak in zieken huis wel mij beklacht doen naar de bochs kan we

    wel maar tilburg niet
    leny van Boxtel van Geloven

  4. Mijn ervaring in Frankrijk.
    Grote sporthal aan grote parkeerplaats in de stad Verdun.
    Ik kreeg per e mail bericht over dag en tijd met de mededeling vooral niet
    vroeger te komen.
    Het was voor 70 plussers.
    In de hal een rij tafels met wat komputers en er waren ongeveer 5 mensen bij.
    Nog eens 6 “klanten” , dat was het wel.
    Binnen 10 minuten had ik mijn prik te pakken.
    Voor de 2e prik 4 weken later, was het precies hetzelfde.
    Ik stond er versteld van hoe geolied het allemaal ging.
    Schril kontrast met Schipol en dat wat ik hier lees.
    “met de Franse slag”, vergeet het maar; perfekte organisatie !!

  5. Beste lezer, u beschrijft het wel heel optimistisch. Erger het is een farce, vaccineren bij het Willem 2 stadion!
    Tilburgers die bellen met de ggd om een afspraak te maken hangen gemiddeld 45-60 minuten in de wacht en krijgen dan te horen dat ze niet in Tilburg terecht kunnen!
    Ik ben me al enige weken hard aan het maken dat op de eerste plaats de 85 plus maar daarnaast elke Tilburger in het willem2 stadion gevaccineerd kunnen worden. Maar t lukt niet, het rivm maar daarnaast ook de ggd hebben totaal geen controle over de vaccins en het prikken. De 7e stad van het land krijgt het niet voor elkaar!
    Ik heb al enige keren bij b&w aangedrongen dat zij druk uitoefenen bij de instanties om het goed te regelen.
    Gezond en gelukkig in Tilburg of ook zo n mooi: Tilburg u bent er! Stelt niets voor in deze, in mijn ogen een hoop blabla

  6. Vandaag maakte ik (81 jaar) een afspraak voor de corona-vaccinatie in het Willem II stadion te
    Tilburg. Ik kreeg de afspraak voor 15 maart, helemaal goed. Ik ga er met de taxi naartoe. Maar de tweede prik na 6 weken moet ik in Den Bosch gaan halen !!! Ik heb geen auto, heb geen kinderen die mij brengen en ik ga zeker niet met het OV naar Den Bosch – oudere mensen ziet men sowieso niet graag in trein of bus.

    Nederland, GGZ en wie al meer : Organiseer dingen beter, maak in deze moeilijke tijd voor een keer overuren om de vaccinaties snel af te werken ! Het is in het belang van ons land en zijn burgers.

  7. Vaccinatielocatie Willem II stadion Tilburg.

    Op 14 februari, 15 februari en 16 februari 2021 kon géén tweede vaccinatieprik worden geboekt voor Tilburg. Eerste geen probleem maar tweede pikt het systeem niet. Je moet dan uitwijken naar een andere stad..
    Medewerkers van landelijk callcenter zeggen dat systeem niet goed werkt, al dagen niet!
    Ik heb op de drie bovengenoemde dagen drie verschillende – zeer vriendelijke – medewerkers gesproken maar er viel niets te bereiken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *